Педагогикалық ұжым және олардың қоғамды «ақылды қалаға» бейімдеудегі рөлі
DOI:
https://doi.org/10.32523/3080-1710-2025-150-1-267-282Кілт сөздер:
білім, педагогикалық ұжым, цифрландыру, цифрлық құзыреттер, цифрлық орта, цифрлық қоғам, смарт қалаАңдатпа
Цифрландыруға бағытталған заманауи қалаларды дамытудың жаңа стратегиялық жолы азаматтардың «ақылды қаладағы» өмірге бейімделу қажеттілігін алдын ала анықтайды. Қала тұрғындарының өмірін қамтамасыз етудің әртүрлі салаларында және салаларында цифрлық технологияларды қолдану процесі өмір сүру сапасын жақсартуға, бірақ әрбір адам оқуда, жұмыста және күнделікті өмірде заманауи технологияларды тиімді пайдалана алатын болса ғана көмектеседі. Бұл аспектіде қоғамды «ақылды қала» шындықтарына бейімдеуде адамның бүкіл өмірінде оны тәрбиелеуге, оқытуға және дамытуға белсене араласатын педагогикалық ұжымға үлкен рөл жүктеледі. Бұл мақаланың мақсаты – қоғамды «ақылды қалаға» бейімдеу тұрғысынан педагогикалық ұжымның рөлі мен қызметін негіздеу, сондай-ақ осы функцияны орындау үшін заманауи педагогикалық ұжымның жеке қасиеттері мен құзыреттерінің мазмұнын көрсету. Зерттеудің ғылыми-тәжірибелік маңыздылығы – «ақылды қала» тұжырымдамасы контекстінде «педагог кадрлар» ұғымын жүйелі негіздеу, азаматтардың ондағы өмірге бейімделуіндегі рөлін белгілеу, сонымен қатар цифрландыру жағдайында заманауи мұғалімде болуы керек жеке қасиеттер мен құзыреттерді анықтау. Мақаланы жазу кезінде жалпы ғылыми зерттеу әдістері қолданылды: мазмұнды талдау, ғылыми жарияланымдарға шолу, Қазақстандағы «ақылды қалаларды» дамытуға қатысты стратегиялық құжаттарды талдау және т.б. Зерттеудің негізгі нәтижелері педагогикалық ұжымның рөлі туралы жаңа көзқарасты қалыптастыру, цифрландыру дәуірінде азаматтарды оқытуға қажетті сапалар мен құзыреттер кешенін қалыптастыруды қамтиды.