Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өтіңіз
Gumilyov Journal of Pedagogy
  • Журнал туралы
    • Жалпы ақпарат
    • Редакция саясаты
    • Жариялау этикасы
    • Құпиялылық мәлімдемесі
  • Редакция алқасы
  • Авторларға
    • Мақала қарастыру тәртібі
    • Авторларға арналған нұсқаулық
    • Төлемақы
    • Жасанды интеллектіні қолдану
  • Рецензенттерге
    • Бағалау критерийлері
    • Рецензенттерге арналған нұсқаулық
  • Мұрағат
  • Мұрағат 2018-2024
  • Ретракция
  • Байланыс
Іздеу
  • Тіркеу
  • Жүйеге кіру
  1. Басты бет /
  2. Мұрағаттар /
  3. Нөмір 153 № 4 (2025)

Нөмір 153 № 4 (2025)

DOI: https://doi.org/10.32523/3080-1710-2025-153-4
Жарияланды: 2025-12-19

Статьи

  • IT мамандықтары студенттерінің мансаптық дайындық деңгейін арттыруға бағытталған жоғары математиканы оқытудың жасанды интеллектімен күшейтілген курсын әзірлеу

    А.Б. Закирова, Ж.Б. Ахаева, Г.Б. Толегенова (Автор)
    8-21
    • pdf

home

Make a Submission

Make a Submission

Тіл

  • English
  • Kazakh
  • Русский

11111

Сайтқа тіркелуге арналған видеонұсқаулық

Материалды жіберуге арналған видеонұсқаулық

Мақала рәсімдеү үлгісі

Iлеспе хат

Ақпарат

  • Оқырмандар үшін
  • Авторлар үшін
  • Кітапханалар үшін

visitors

Flag Counter

logo

Keywords

Ең көп оқылатын мақалаларлок "Самые читаемые статьи"
  • Инклюзивті білім беруді дамытудың шетел және отандық тәжірибесі
    172
  • Медиабілім үдерісінде өзін-өзі реттеу дағдыларын дамыту: цифрлық этикеттің рөлі
    69
  • STEM-білім беру технологиясын физиканы оқыту саласында қолдану әдістемесі
    59
  • Кәсіби бағдарлауда геймификация арқылы IT-құзырлылықтарды жасырын бағалау жүйесінің моделі мен жүзеге асырылуы
    38
  • Сәби шақтағы  балалардың сөздік қорын дамытудың педагогикалық шарттары
    37

010008, Republic of Kazakhstan, Astana, Satbayev St., 2.,

L.N. Gumilyov Eurasian National University,

+7 (702) 505 92 75

pedjournal@enu.kz

Бұл баспа жүйесі, платформа және OJS / PKP жұмыс процесі туралы қосымша ақпарат.