Жобалық іс-әрекет пен әлеуметтік дағдыларға негізделген бірлескен оқытуды эмоционалды интеллект қалыптастыруда қолдану

Авторлар

  • Б.Б. Атышева Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті Автор
  • М.Б. Аманбаева Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті Автор
  • А. Гюль Гази университеті Автор

DOI:

https://doi.org/10.32523/3080-1710-2025-152-3-274-287

Кілт сөздер:

эмоционалды интеллект, ғылым, білімгер, жобалық іс-әрекет, әлеуметтік-эмоциялық дағдылар, оқыту, Soft skills, бірлескен оқыту

Аңдатпа

«Биология» пәнін оқытуда білім алушылардың жобалық іс-әрекет арқылы әлеуметтік-эмоционалды дағдыларын дамыту маңызды бағыттардың бірі. Эмоционалды интеллект пен биология пәнінің байланысы жобалау іс-әрекетінде топтық жұмыс барысында білім алушылардың бір-бірінің эмоцияларын түсінуі, басқару қабілеті, кез келген жағдайды жеңілдетудің оң тәсілдері, тиімді қарым-қатынас жасауы кезінде көрініс табады. Ғылыми мақалада биолог мамандарды даярлауда жобалық іс-әрекет пен әлеуметтік дағдыларды дамыту арқылы эмоционалды интеллекттің қалыптастыру нәтижелері көрсетілген. Мақалада жобалау іс-әрекеттің теориясы мен практикасында қайшылықтармен бетпе-бет келіп, оларды шешу мәселесі қарастырылған. Бірлескен оқытуда эмоционалды интеллект қалыптастыруда тақырыбы қозғалған.

Мақалада білім алушыларға арналған жобалық іс-шаралардың мақсаты анықталып, жобалау қызметі процесінде дағдыларын дамыту бойынша ғылыми зерттеулердің нәтижелері келтірілген. Жобалық-зерттеу іс-әрекеті процесінде білім алушылардың дағдыларын дамыту мен қызығушылығын диагностикалау – бүгінгі күннің өзекті мәселесі. Зерттеу бойынша күтілетін нәтиже тәжірибенің оң динамикасы білім алушылардың танымдық белсенділігі деңгейін мониторингтеу нәтижелерімен расталады. Жобалық іс-әрекет кезінде әлеуметтік-эмоциялық дағдыларды қалыптастыру бойынша эксперимент бірнеше кезеңнен тұрды. Нәтижелерін өңдеуде математикалық-статистикалық әдістер (ANOVA) қолданылды. Дисперсиялық талдау жасалды. Жоба аяқталғанға дейін және одан кейін білім алушылар жобалық дағдыларын бағалау нәтижелерін салыстырмалы талдау жасалынды. Жобалық іс-әрекет пен әлеуметтік дағдыларға негізделген бірлескен оқыту бүгінгі таңда керекті дағдылардың даму динамикасы (оң немесе теріс) туралы қорытынды жасауға болады.

Downloads

Download data is not yet available.

Жүктеулер

Жарияланды

2025-09-30

Журналдың саны

Бөлім

Статьи

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Жобалық іс-әрекет пен әлеуметтік дағдыларға негізделген бірлескен оқытуды эмоционалды интеллект қалыптастыруда қолдану. (2025). Gumilyov Journal of Pedagogy, 152(3), 274-287. https://doi.org/10.32523/3080-1710-2025-152-3-274-287

Ұқсас мақалалар

1-10 тен 52

Бұл мақала үшін Кеңейтілген нұсқалар бойынша ұқсас мақалаларды іздеу.