Қазақстандағы студенттердің ішкі академиялық ұтқырлығы: институционалдық тәжірибе және стратегиялық бағыттар

Авторлар

  • А.С. Каленова Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті Автор https://orcid.org/0009-0004-0752-5704
  • А.М. Нурбаева Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті Автор
  • А. Мухтарова Қазақстан Республикасы Президентінің жанындағы Қазақстан Республикасы Ұлттық ғылым академиясы Автор https://orcid.org/0000-0001-5906-1930
  • Б.А. Кадырбаева Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті Автор https://orcid.org/0009-0001-8476-7959

DOI:

https://doi.org/10.32523/3080-1710-2025-152-3-40-58

Кілт сөздер:

ішкі академиялық ұтқырлық, жоғары білім, Қазақстан, университеттер, институционалдық тәжірибе, білім беру стратегиясы, академиялық алмасу

Аңдатпа

Қазақстандағы жоғары білім беру жүйесін жаңғырту жағдайында студенттердің академиялық ұтқырлығы мамандарды сапалы даярлауды және университеттер арасындағы академиялық әріптестікті нығайтуды қамтамасыз етудің негізгі бағыттарының бірі ретінде қарастырылады. Осы контексте ішкі академиялық ұтқырлық – ел ішіндегі жоғары оқу орындарының арасындағы шынайы және тиімді ынтымақтастықтың қолжетімді құралы ретінде ерекше маңызға ие.

Мақалада студенттердің ішкі академиялық ұтқырлығының қазіргі жағдайы теориялық және эмпирикалық тұрғыда талданады. Қазақстан университеттеріндегі институционалдық механизмдер, нормативтік-құқықтық база, тәжірибелік үлгілер мен кездесетін кедергілер сипатталады. Оқу жоспарларының үйлеспеуі, пәндерді қайта есептеу мәселелері, цифрлық шешімдердің тапшылығы және студенттердің төмен мотивациясы мәселелері атап өтіледі.

Білім беру стратегияларын зерттеу негізінде академиялық ұтқырлықты дамыту бағыттары ұсынылады: бірыңғай цифрлық платформа құру, академиялық талаптарды біріздендіру, студенттерді гранттар мен мансаптық мүмкіндіктер арқылы ынталандыру. Ішкі ұтқырлықтың білім беру кеңістігін біріктіруде, өңірлік интеграцияны ілгерілетуде және қазақстандық ЖОО-лардың бәсекеге қабілеттілігін арттырудағы рөлі атап көрсетіледі.

Downloads

Download data is not yet available.

Жүктеулер

Жарияланды

2025-09-30

Журналдың саны

Бөлім

Статьи

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Қазақстандағы студенттердің ішкі академиялық ұтқырлығы: институционалдық тәжірибе және стратегиялық бағыттар. (2025). Gumilyov Journal of Pedagogy, 152(3), 40-58. https://doi.org/10.32523/3080-1710-2025-152-3-40-58

Ұқсас мақалалар

1-10 тен 60

Бұл мақала үшін Кеңейтілген нұсқалар бойынша ұқсас мақалаларды іздеу.